miercuri, 6 aprilie 2016

Am revenit



Aiurea m-am gasit si eu sa revin.A trecut atata timp de cand n-am mai scris aici, incat as epuiza cuvintele daca m-as apuca sa scriu tot ce mi s-a intamplat intre timp.

Imi incep revenirea intr-o stare cam nasoala...
Imi este foarte greu de cand sunt aici, la TM, si asta pentru ca sunt la inceput la capitolul OAMENI.Ca orice om, am ceva probleme si simt de multe ori nevoia sa vorbesc cu cineva, dar nu stiu cum m-ar privi oamenii acestia( noi in viata mea) daca le-as spune tot ce gandesc si ce ma deranjeaza.Asta este motivul pentru care mi-as dori ca el sa fie mai grijuliu.

E foarte greu sa ai o relatie la distanta...Una pe care o iubesti si ti-ai da toata viata ca sa o salvezi.Faptul ca el e la Bucuresti, iar eu aici, face situatia si mai grea.Mi-as dori sa ne putem vedea mai des, insa UMF-ul imi ocupa toata viata acum...
Mi-aduc aminte si acum...22 iulie a fost a doua cea mai frumoasa zi din viata mea( asta pentru ca prima a fost cand l-am intalnit pe el), insa a fost cea mai urata zi din viata lui.Stiam ca l-am dezamagit si mi-am asumat, insa imi doream ca totul sa mearga bine..E greu sa-ti parasesti orasul, sa ii lasi pe ai tai, sa il lasi pe el, asumandu-ti ca poate te va uita.Si mai aiurea este faptul ca tot eu il rog sa dea mai mult..Mi-as dori sa vina si el la mine, cand eu nu pot merge acasa, asta pentru ca imi este foarte dor de el si sufar ca nu il vad macar o data pe saptamana...

Nu stiu ce sa mai zic...am sa mai scriu aici cand ma taie capul.
Pana atunci, sper sa se mai rezolve ceva intre noi.Relatia asta nu poate sa apuna.Chiar nu poate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu