sâmbătă, 31 martie 2012

Transparenta


    Am tot vazut o groaza de poze zilele astea si mi-am amintit de o chestiuta pe care eu o credeam cand eram mica .Priveam pozele cu bunicii , din tineretea lor . Avand in vedere ca pozele erau in format alb-negru , am crezut ceva timp ca lumea , pe vremea aceea , asa era .
Ca nu exista niciun fel de culoare , deschisa , inchisa , nuante amestecate ... nimic nimic . Si daca ar fi sa aseman cu ceva , credeam ca lumea in alb-negru era ca un zambet , fara dinti.
Tin minte ca era si un episod din Fetitele Powerpuff in care lumea devenise alb-negru , iar ele salvau situatia incercand sacoloreze lumea .
Dar acum ca am crescut , ma uit uneori la pozele in alb-negru si ma gandesc : Totusi , daca lumea ar fii fost asa , oare ce s-ar fii intamplat cu noi ?


Mi-as dori sa fiu macar o pata de culoare in lumea ta alb-negru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu