miercuri, 18 iulie 2012

Rasaritul unui apus


   In sfarsit  mi-am dovedit ca e mai bine sa pleci fara niciun motiv decat sa ramai pentru milioane de motive , mai mult din obligatie decat din iubire . Mi-a parut rau doar trei secunde cand am ales sa fac asta . Intr-adevar a fost ceva neasteptat atat pentru mine cat si pentru voi pentru ca , sa fim sinceri, nu ma asteptam sa fie asa ... poate putin mai greu ; dar a fost usor .
   Este mai bine pentru voi , mai bine pentru mine , mai bine pentru noi sa ramanem asa . Ma bucur ca am trei milioane de amintiri care nu vor apune , cu voi . Ma bucur ca m-ati ascutlat , ca v-am ascultat , ca mi-ati fost aproape si m-ati inteles cand a fost cazul . 
   Dar acesta este destinul , nu a fost sa fie nici pentru mine , nici pentru voi . Am fost doar mici scame care au stat unite pana cand o briza calda ne-a despartit .
Imi pare rau pentru un singur lucru , acela fiind ca eu sunt o persoana onesta si nu o sa respect promisiunile pe care ni le-am facut .
Viata are chip de inger , dar o arde total la dracu'.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu