marți, 20 iulie 2010

Adolescenta



I-am spus candva unei prietene : "Adolescenta este grea ! Si cand ma gandesc ca este abea primul an de adolescenta!"
Cam asa este , nu stiu cum sau de ce ,dar de cand sunt adolescenta am inceput sa am mai multe probleme , mai multe greutati.Oare chiar acum fac cunostiinta cu VIATA?Oare cei 13 ani de copilarie au fost degeaba?
Cert este ca au aparut multe , chiar foarte multe probleme , unele banale .Tin sa aduc vorba despre baietii care sunt interesati de tine si vor sa te scoata la un suc .A-I-U-R-E-L-I.Bineinteles, baietii sunt primul motiv de cearta.
Cele mai dese certuri sunt : prietena ta ce-a mai buna place un tip , dar el te scoate pe tine la un suc , ea se supara pe tine , pe motiv ca i-ai furat prietenul.Alt motiv de cearta ar putea fi : gasca ta s-a impartit in doua grupe iar tu esti la mijloc , trebuie sa alegi. Te vei duce cu grupa N sau cu grupa M ?
De ce apar aceste decizii grele de facut?De ce se destrama prietenii din simple motive ?
Probabil ca m-ai tarziu o sa-mi pot raspunde singura la toate aceste intrebari... pana atunci raman doar cu vrutul si cu miile de telefoane , e-mailuri, mesaje si SMS-uri pe pretextul :" Te rog ,Ana , ajuta-ma! "
Oarecum incepi sa devi interesat doar de anumite persoane , sa le dai o mana de ajutor , nu lasi tot orasul sa te manipuleze .
Sa mai amintesc ca odata cu implinirea varstei de 14 ani incepi sa ai un anturaj mai "bogat"?Toti sunt tentati sa traga din prima lor tigara , sa simta , ce este asa special la acea tigara, ba chiar , unii se si drogheaza .Cu totii , cand suntem adolescenti vrem sa fim populari sa umblam prin baruri , cafenele si toate locurile astea "grozave".
Si pentru ca-mi place asa mult viata , imi place sa vad cum se duce ADOLESCENTA , sau nu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu