luni, 26 iulie 2010

Coffe?



Lucrul care te trezeste dimineata oricat de mahmur ai fi , lucrul care te face sa te simti mai bine oricat de trist ai fi, este lucrul care te incalzeste iarna dupa o bataie dura cu bulgari de zapada, este cafeaua.Eii , asta inseamna pentru mine cafeaua , poate pentru tine este total altceva.Cafeaua reprezinta pentru mine o obsesie de la o varsta frageda.La varsta de 3 ani am varsat cafeaua mamei pe pieptul meu , asa ca am ramas cu o mica arsura.Cert este ca toti care ma cunosc sunt convinsi ca , atunci cand s-a petrecut accidentul, cafeaua mi-a intrat in sange.Vorba vine dar cred ca sunt din ce in ce mai dependenta de cafea .Mi-aduc aminte , ca si cum s-ar fi intamplat azi , prima cafea din viata mea (varsta de 4 ani) ; gustul de cafea ma socase .
Stiu ca nu este bine pentru mine , mai ales ca o beau foarte dulce si pot face diabet sau alta boala.Mai stiu ca gustul de cafea este ceva unic.Cu fiecare cafea pe care o bei te simti mai bine , mai plin de viata .
Am ajuns sa fiu dependenta de cafea ca si cum ar fi o marca unica de heroina!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu