vineri, 31 mai 2013

Draga baiatule cu ochi caprui ,


   As vrea sa primesti odata si odata aceasta scrisoare , nu de alta dar intuitia imi spune ca ar fii corect sa fii constient de ce putere deti . Stiam de cand te-am vazut prima data ca ai acei ochi ,aceia care nu vor fii uitati prea curand .

Intr-adevar , tipul de baiat timid nu este tocmai cel la care ma asteptam din partea ta ...dar hei ... timizii se inteleg unul pe altul . M-am cam lasat dusa de val si am ajuns la parerea ca iarna , tu ai putea fii marea mea dar acum sunt prinsa in furtuna sufletului tau . Te rog sa ai grija de mine ...





nimeni nu ar face-o mai bine decat tine .
                 

                           P.S : iti atasez o fotografie care sa te faca sa intelegi mai bine situatia.

                                              Pupici ,
                                                        Ana.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu